اردوی جهادی فرهنگی

گروه جهادی فرهنگی «فردوسیان» (امربه معروف و نهی ازمنکر در غالب هنر و رسانه )

اردوی جهادی فرهنگی

گروه جهادی فرهنگی «فردوسیان» (امربه معروف و نهی ازمنکر در غالب هنر و رسانه )


  • ارائه طرح، نرم افزار و تهیه، تدوین محتوا، نیروی انسانی از ما
  • لجستیک و پشتیبانی با شهر مقصد 

----

در صورتی که تمایل دارید فروردین ماه 1394 که  مقارن با ایام فاطمیه حضرت زهرا سلام الله علیها می باشد، نمایشگاهی تاثیر گذار با هدف امر به معروف و نهی ازمنکری که در جامه فراموش شده است ، در شهر خود داشته باشید، گروه جهادی فرهنگی ما آماده می باشد تا پس از بررسی های منطقه ای با شما همراه گردد.

درخواست خود را از طریق ارتباط با ما یا نظرات همین پست با ما در میان بگذارید.

نظرات  (۳)

باسلام و خدا قوت
خواستم ازتون تقاضا کنم اردوی بعدی در شهر ما باشید،هماهنگی هم هرچی باشه،من اینجا انجام میدم،فقط بگید باید چکار کنم؟
سید علی موسوی هستم از یاسوج
پاسخ:
سلام 
لطفا ایمیل یا شماره تماسی را برایمان ارسال کنید
باسلام و خدا قوت
خواستم ازتون تقاضا کنم اردوی بعدی در شهر ما باشید،هماهنگی هم هرچی باشه،من اینجا انجام میدم،فقط بگید باید چکار کنم؟
سید علی موسوی هستم از یاسوج
سلام.ببخشید نمایشگاه تابستون امسال هم هست؟یعنی طرح تابستونتون از همین تابستون اجرا میشه؟ چ تاریخی؟شهرش چطور،مشخص نشده هنوز؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">